kvällsbloggning

ingen som kunde ge me några tips på vad jag ska blogga om ? bloggar ju för eran skull :D 

igår och idag.
ja gårdagen var ju helt underbar med underbar mat och bra sällskap.
imorse då ja vaknade startade jag datorn och som vanligt äre facebook som åker upp först.
men något som verkligen suger är då man loggar in åsså har man 54 nya händelser.
trött som man var så sket man ju i minst hälften av de där händelserna.
jaja... morfar kom ner och hämtade mormor idag satt nu är de tomt här, dagen har tillbringats framför den här datan med glass och fruksallad haha grisiigt gott =) 

om nån har en skööön spotify lista eller nått så skicka den! behöver lite sommar musik känner jag !
annars kommer jag sitta här och lyssna på dnb tjaffset tills mina öron hoppar av.


på tal om slipsknutar,  vad äre föör jävla fel på apple? eller inte appel men avdelningen som gör iphone ? 
samsung använder samma teknologi som appel utväcklar nu och samsung kunde ju göra grafik korten och prosecssorn åt appel eftersom appels produktion ligger nere. men det ville inte appel ? 
DUM! EFTERSOM DOM FÖRSENAR IPHONE 5?  dessutom vägrar dom släppa den vita iphone 4, eller dom tänker släppa den i augusti :ooo  hur låångt som häälst dit  ju :O


vette fan vad som händer nu! kanske ska leta reda på nån som vill fixa min header =)
PEACE ! ★

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0