på tal om ingenting och så vidare !

har egentligen inget att blogga om, men jag kan berätta lite om vad som hänt.
var på höglunda i fredags, vi skulle snacka om gymmnasieval.
känns som att det var dåliga förutsättningar för att lyckas...

stod där och pratade med några elever, de flesta skulle iaf samhälle, ekonomi, media eller teknik.
vi har ingen av linjerna så det vart en flopp, men de var roligt att träffa lite vänner.
efter de bjöd skolan på mat, sen gick jag till stan och tog de chill !
det finns några vänner jag skulle vilja lyfta fram oxå som verkligen sprider glädje.

DENNIS BUFVERS

IDA SVANTESSON

ALLY NORDLUND

MIKAEL WIKLANDER

KRISTOFFER LUNDIN

SOFIA BJÖRKLUND

CECILIA LUND
finns hundra fler men ni har verkligen kastat glädje på mig dom senaste dagarna, TACK för de.


sminkade en cykel idag... blev ganska bra ska montera ihop den sen ta en prov tur ;P





Kommentarer
Postat av: Sofia Björklund

Du är värd all glädje jag kan ge

2011-04-20 @ 23:08:06
URL: http://sofiabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0