svar på tal bitchesssss =)

Anonym om frågestuuund ? E ::

Är det sant att du gillar mkt snopp hiihihihihihiihihihihiihihih / din hemliga förföljare

svar: hihihihihihih mogen fråga bubben (Y) men självklart gillar jag snoppar har ju en själv så att säga ;)

 

anonym om frågestuuund ? E ::

känner du Olivia Norberg? isf tycker du att hon är en bra tjej?

svar: jaa sjäälvklart känner jag henne, och jag tycker hon är en underbar tjej :D 

sonja om frågestuuund ? E ::

vem var din senaste flickvän?

svar: måste vara mirre och det är mer än ett år sen =)


Galatic president: Superstar Mc awsomeville  (Tänkerinteberä[email protected])omfrågestuuund ? E ::

Om du blev tvungen att välja mellan pengar och the love of your life, vilken skulle det då bli? O.o
Vi pratar om stora summor, typ TUSEN MILJARDER OCH % KILO MJÖL

svar: eftersom jag redan har pengar satt jag klarar mig skulle jag hellre välja kärleken ;)

 

blubb om frågestuuund ? E ::

hur kan du vara så underbar ?

svar: du har smittat mig (L)


Anonym om frågestuuund ? E ::

är det sant att du ätit upp en hel kaviartub på en kvart utan att skölja ner de med matolja?

svar: nej det är nog nån som ljugit för dig, sköljde ner aliminium tuben med motorolja =)

 

Veronica potterh om frågestuuund ? E ::

Gillar du mig?

svar: självklart <3

 

thess c: om frågestuuund ? E ::

vad är det pinsamaste du gjort ? c: <3

svar: har av misstag drage av en tupe på en gubbe, han vart utan hår...

 

Dennis Buvfers om frågestuuund ? E ::

Vill du gifta dig med mig? 

Vill du gifta dig med mig för att sedan älska för att kunna få fram vårat kärleksbarn, gjort på inget annat än den renaste kärleken som finns mellan två människor? 
Visst skulle folk stirra och viska men det gör inget! För vi har varandra!
Nog för att svenskakyrkan aldrig skulle sluta jaga oss,, men vi kan fly, till ett främmande land och starta om där! Där kan vi leva fria! 
Jag älskar dig och kommer alltid att älska dig!
// Din Dennis

svar: hej älskling, tror tyvärr att jag inte kan gifta mig med dig söötis..

 

kanske matilda om frågestuuund ? E ::

VAD ÄR EN SOMMAR ENLIGT GEIST?

svar: haha gatufesten är helt klart det som gör min sommar

 

batman lr batgirl eller vad det var .. om frågestuuund ? E ::

Vad tycker du om mig? ...... 
Kommer liksom inte på något jag inte frågat .. <3

svar: jag tycker du är sööt och snäll <3

 

ellen om frågestuuund ? E ::

vad tycker du om dom här personerna?
- lina svensson 
- amanda berglöf
- vera ring
- linnea barta
- hannah westberg
- caroline helin
- sara engblom
- matilda larsson

svar:

-L.S: hon är underbar och betyder verkligen massor för mig, som en syster <3

-A.B: hon verkar trevlig, har inte träffat henne satt vet inte mycke mer

-V.R: jätte snäll och fin tjej =)

-L.B: snäll och trevlig då hon vill.

-H.W: väldigt trevlig och väldigt saknad

-C.H: känner henne inte men hon ser bra ut

-S.E: väldigt stark och jätte snäll tjej, beundrar henne verkligen.

-M.L: har verkligen ingenaning om vem det är.

 

hanna neijman om frågestuuund ? E ::

VAD TYCKER DU OM MEJ VÄNNEN? (a) <3

svar: hej hanna, tycker du är trevlig och duktig på att blogga <3

 

Ett Heliåsbarn (Rimmar på Pulkan om man ändrar namnet lite) om frågestuuund ? E ::

Helt ärligt, fast du har så många nya vänner och ett nytt liv, Heliåstiden var den bästa i ditt liv och du skulle inte byta den mot något, eller hur

svar: inte den bästa men helt klart på plus sidan

 

ellen om frågestuuund ? E ::

vad tycker du om dessa ?
- vera ring
- yasmine gislin
- linnea barta
- agnes willhelm
- amanda berglöf

svar: har svarat på alla utom agnes ovanför, och jag känner inte agnes heller.

 

Anonym om frågestuuund ? E ::

vad tkr du om mig ? :D

svar: jag tycker du är underbar och att vi träffas alldeles för sällan ;/


Erica svensson om frågestuuund ? E ::

vad tycker du om mig? 
vad är dina planer idag och hur mår du hjärtat? :)<3

svar: jag tycker du är underbar och som en syster, har verkligen gått igenom allt med dig och jag älskar dig massor.

jag mår bra och mina planer är att leka med sprayfärgen här hemma =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0