värderingar ? ! ?!??! ..


läste nått om en skolmassak för ett tag sen ...
nån snubbe som gick in i hans föredetta skola och avlossade några magasin, tönten lyckades träffa 22 stycken, eller nått ?
jaha !?!? varför tar jag upp detta nu då ?
JO!! för jag undrade lite över... varför ? vad får en att springa in på sin skola och göra kaoz ?
vad har man för värdering om man bara går in och SKJUTER andra?

tillbaks på det fina ordet RESPEKT.
på tal om respekt, va äre för fel på alla små barn ?
typ små kidz som inte visar nån som helst respekt för äldre ? satt och väntade på bussen idag och när jag satt där kommer de nån kille som var typ 12?!?!
han var askaxig och väldigt hyper. efter att han hållit på i 20 minuter kommer nån lärare och då säger han till läraren att JAG! kallat honom massa grejer?
MYTTOMANI!

när jag var lite då hade jag respekt för de som var äldre, eller jag kaxade inte med dem ?

känns som att det blivit en trend de med, att vara kaxig och bråkig...


imorn ska jag till höglunda iaf... ska snacka om gymnasium osvidare kan bli roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0