svar....

filip clownking vikström

HEJ GEIST,

VARFÖR SÄGER DU INTE HEJ ORDENTLIGT NÄR MAN HEJJAR PÅ DIG @ STAN?!

fitta!

svar: troligen för att jag inte sååg att det var du (A) haha


carro öhman

vad fick dig att börja blogga min vän? :D

svar: lessnade på fejjan och nån dryg liten flikkaaa trodde inte jag kunde få mer läsare än henne!  hon hade 43 typ och under första veckan hade jag runt 60 hade 157 första dagen.


LIIIIIIINAAAAAAA

tycker du om mig ?

svar: ja lina jag tycker om dig.


idaylv'

hur många har du knullat med?

svar: kreativ fråga och svaret är ''inte så många''


M.

top 10 snyggaste tjejerna i sundsvall ?:)

svar: hahah tror inte de blir nå av, eftersom jag vet att det kommer bli tjaffs om jag gör en ''lista''


anonym

varför har du så fula kläder? med en massa färger ?

svar: nu förstår jag inte, jag tycker dom e fina ? palla vara tråkig


thess :M

miie vad tycker du om mig ?? <<<<:

svar: jag tycker du e jeeteee snel och fin =) 

emma hallin

vad tycker du om mig ? :u

svar: jete snell, söt och rooolig :D älskar dig pluttis :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0