Mina Bästa Vänner!

jag ska nu ta ut ELITEN av alla mina underbar vänner!  kommer bli riktigt svårt ;/ 
eftersom mina vänner kommer och går, jag kan ju inte tvinga dom att stanna hos mig.
jag kommer skriva om vänner jag haft och vänner jag har.
  • LinaSvensson: har ju bara känt dig sen i somras typ, men du är verkligen underbar, skulle inte byta bort dig mot nån annan i hela världen. har gått igenom mycket med dig och du har alltid funnits då jag behövt dig! ❤

  • ErikaSvensson: prata ju inte lika mycket nu som förut, men tiden vi hade och allt vi gått igenom tillsammans kommer jag aldrig glömma. vi borde träffas oftare och otroligt underbar är du! ❤

  • MikaelWiklander: jadu broder, började väl i somras på riktigt ? hade väl inte snacka så mycket med dig innan men nu jävlar! du har väl vare en av dem som gjorde 2010 värd att komma ihåg! jävlar va chill vi hade! ❤

  • CarolineÖhman: vi har ju inte alltid vare bästa vänner men det är inte ofta vi har bråkat, och du är verkligen en sann vän. jag kommer alltid ställa upp för dig precis som du ställt upp för mig. finns verkligen bara en som dig i mina ögon ❤

  • HildaBerström : har inte känt dig jätte länge men vi klickade från början och du fanns då jag behövde nån att prata med som mest! du är otroligt grym och väldigt mogen. du förstår och lyssnar väldig bra! en vän som dig behöver verkligen ALLA ! ❤

  • AmandaForsberg: GOSMANDI! du måste ha vare den första av mina vänner som lärde känna mig bättre än vad jag känner mig själv! du va verkligen den bästa av dom bästa. sen förstörde jag allt genom att vara omogen.  ❤
om ni vill, kan ni klicka på namnen så kommer ni till deras facebook sida!

Kommentarer
Postat av: amanda

<3<3<3

2011-01-22 @ 15:50:13
URL: http://meya.devote.se
Postat av: Hilda Bergström

Ååh, jag älskar dej min vän. Du är underbar<3

2011-01-23 @ 02:10:09
URL: http://hildabergstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0