Någon/några som betyder väldigt mycket :)

bara börja skriva då.
kommer inte skriva alla men några som verkligen har en speciell plats för mig.

EbbaCeciliaLund: det var jätte länge sen man träffade dig ;(
men du är jätte GO och jätte snäll! måste ses nått, och då menar jag snart!
saknar dig massa! 

Robin''börje''bergman: gris skön snubbe, umgås ju inte massor med dig.
men det behövs inte vi vet vart vi har varann! 

AmandaSedin: jätte underbar tjej, ångrar verkligen inte att jag lärde känna dig.
synd att vi inte träffas oftare ;( 

LinaÖdlund: du och SannaWiik, ni hänger typ ihop.
lärde känna er samtidigt och det lär vare det bästa jag gjort under hela vintern
två otrolig underbara tjejer =) vi borde skapa mer minnen.

IdaSvantesson: jätte underbar, och min bLuBb! du är som en syster för mig.
alla minnen sen i somras är obetalbara! 

LinneaSkalke: verkligen en jätte snäll tjej som jag inte haft jätte bra kontakt med förut,
men du har lixom vare med Hilda det var nog så jag lärde känna dig från början
och nu brukar vi prata typ varje dag. underbar äru !

som sagt har inte skrive om så många kanske fortsätter på den här nån dag
då jag har mer tid!

NU KALLAR SÄNGEN,
NATTI :**

Kommentarer
Postat av: linnea skalke

Va gullig du är då <3

2011-01-25 @ 07:13:26
URL: http://linneaskalke.blogg.se/
Postat av: cizzituff!

NEIIJJ! har inte sett det här förrän nu!! ;o

åhhh, vad glad jag blir Geist. du är typ världens allra bästa! :'D <3

2011-04-14 @ 20:49:04
URL: http://cecilialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0