aha..

fyra jobb dagar sen blire nästintill olaglig stekning på gf med isac och dennis som de verkar! 
jag hoppas alla är lika pepp på gatufesten som jag är !
spenderade gårdagen i staden, vart väl som det vart men orkar inte bry mig mer om de!
som vanligt så vart de inget gjort på söndagar, söndagar är typ en dag som bara finns där för att 
jävlas med mig, typ reta mig att jag inte har nått att gör och att jag snart måste börja jobba...
men den här veckan avslutas ju med röjj så jag kan inte vara missnöjd!
hoppas bara att de blir lika bra som man planerat !
hade inte mycke mer att säga, ska väl sova lite så jag orkar jobba imorn..
hörs under GF och då lär de bli lite bilder osv osv ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0