bloggar ;)

verkar som att jag har 10 läsare som vägrar sluta läsa bloggen, så jag antar att jag har kommer ha 10 jävligt lyckliga läsare nu ! :D 

anyway! ska börja blogga nu, glömmde bort att jag faktis hade en blogg, men nu är fan dax att det häder nått. 

har haft mycke att göra och en massa att skriva om, men jag tänker bara skiva lite om helgen.
det var ju lång helg slutade på torsdag vid 2, pissigt väder och ingen motivation till något så, jag pillade lite på bilen, tränade, ska ta tag i tränandet och sluta med massa skit mat, hatar att '' ha råd '' att äta ute hela tiden, fan inte bra alltså...
tillbringade massa tid med isac och dennis, väldigt skönt, men det blev långa dagar !

som tur är har man typ betald semester imorn ! hah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0