omg!

han den där geist bloggar igen, troligen dopad..

men vad gör man inte, det sitter ju alldeles säker en super glad nörd och läser det här så då är ju iaf en glad.
så smile !

mycket bra blogg insats idag....

eftersom jag inte hade nått vettigt att skriva, kan jag diskutera vädret, och dess otroliga vändningar.
fan va svenskt att klaga, speciellt på gejer man inte kan påverka ? 
vet inte om det bara är jag men är svenskar bra jävla pjåliga ?
vi har ett underbart och relativt säkert land. det finns ju jobb om man verkligen vill ha. dock är vi alldeles för griniga för att ta vilket jobb som helst, för vi tror vi är värd något bättre. GIRIGHET! folk som bara vill ha men inte vill jobba för de.
ALLA som har jobb hittar ju något nytt att klaga på? hela tiden äre nått, ''telefon räkningen var dyr''  tror fan de snackar man 8 timmar om dagen, så kommer de kosta i slutänden.
tror jag glömmde snacka om vädret, men jag älskar att det sol och varmt men skulle inte grina om  de var lite mulet heller :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0