fredag och lördag

jag började skriva det här inlägget inatt då jag tänkte nattblogga men somnade innan jag hann skicka inlägget. 

var på sjukhuset och kollade foten allt såg bra ut även om den fortfarande va svullen.
idag har jag fått andra delen av mina kläder, några tallteee tröjor ett par basket shorts och en till keps, känns rätt soft att fyllt upp graderoben med gejer som är sommar skööna.
har vare ute och kört bil på riktigt idag, väldigt intressant, har ju inte köört bil så mycke men nu är det oxå gjort. gick bättre än jag väntat mig och nu jäävlar kommer de bli åka av :D


lördag. 
jag har minnsan kört bil idag oxå, tog av vinter däcken på härrk bilen och sladdade runt lite här hemma, känner mig krasslig sen gårdagen så jag kommer nog bara vara hemma idag.
fårse om jag orkar träna nått eller kanske ska fixa ihop flamman helt och hållet!
PEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0