jaha.

bloggar som vanligt om ingenting, sitter här och delar med mig av fel stavade ord och tomma tankar.
hade jag bott på nått annat ställe så hade jag kunna skrive om vad som hänt men det finns inte mycke att skriva.
eller jag kan berätta om hur roligt det är att åka buss men jag tror inte ni riktigt bryr er.

därav tänker jag inte blogga lika mycke, jag bloggar då jag har nått att säga för just nu skriver jag bara för skrivandets skull och alla sjuka tankar kan jag inte skriva på bloggen för då kommer ni tro att jag rymmt från nått mental sjukhus..
fint väder i sudsvall (Y) NÄE !!!

ska ladda upp några bilder och kanske filmen på matfors inger på fejjan tror ja, sen ska jag tänka ut ett bra blogg inlägg som jag ska skriva länge på det kommer vara bra läsning mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0