lite gejjer :D

kan börja med att beätta om min heelg,helt underbar faktis, grill och chill, staden, och bio med underbara människor!
helt underbar helg! 

igår och idag jobbade jag, satt nån träning har de inte blive.

-''jorden ska gå under på lördag''
jag tänkte JIPPPPIIII :D
sen inser jag att det är en gammal trasig gubbe som sagt de fina orden. hela sundsvall är hysterisk och alla är helt förstörda och tror att dom ska dö.
jag vet inte om jag skulle kalla detta en kris situation

DOCK! tycker jag de är roligt att bara för att en snubbe läste en bok ska de bli en nyhet ? sist jag läste ur bibeln berättade dom om nått pojk som kunde förvandla vatten till vin, gå på vatten och göra satt blinda kunde se.
Med den trovärdigheten kan man ju inte komma och påstå att jorden ska gå sönder bara sådär ?
vet inte hur ni känner men om det är något jag verkligen inte skulle lita på äre bibeln och förvirrade gamlingar.
tror att bibelns bäst före datum har gått ut, den passade bra för typ 70 år sen då man levde efter den boken.
samhället går frammåt och det borde bibeln oxå göra, kanske anpassad till världsituationen i dags läget och inte hur de var för 2000 år sen. exempler
citerar bud orden ''1. Du skall inte ha några andra gudar vid sidan av mig.''.  okej så då ska vi kasta ut alla som har en annan tro och en annan gud ?  tror inte de kommer hända.. 


en grej som slog mig just nu är, om inte jorden går under på lördag kommer man då kunna anmäla gubben ? 
jag menar större delen av alla småbarn tror ju på skiten och dom lär ju vara jävligt rädda ?




jätte intressant text, och nu lovar jag att det kommer vara nån som kommer tycka att jag är efterbliven som hånar bibeln osv osv men om ni har en bättre lösning så dela med dig av den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0